De Stormtrack is een luxere uitvoering van de Ranger pick-up en krijgt opvallende visuele upgrades en andere nieuwe dingen, terwijl de Wolftrack juist meer op hen die ‘outdoors’ willen en off-road prestaties van een comfortabele auto.
De Stormtrack is op de Wildtrack gebaseerd en krijgt LED koplampen, beschermplaten onder de auto, stickers en een zwarte achterbumper mee. In de auto ledere beklede stoelen met Stormtrack logo’s. Omdat de Stormtrack exclusief te houden zal er een beperkte oplage worden gebouwd. De auto krijgt de 2.0 liter twin-turbo EcoBlue dieselmotor ingebouwd van 213 pk156 kW/500 Nm, met een inschakelbare vierwielaandrijving en een 10-traps automaat.
De Ranger Wolftrack krijgt een 2.0 liter diesel van 170 pk/127 kW en heeft een zestraps handbak, of een 10-traps automaat. De off-road uitrusting is inclusief een inschakelbare vierwielaandrijving met shift-on-the-fly functie, een elektronisch te sperren achterdifferentieel en all-terrein banden. De pick-ups mogen 1.000 kilo aan lading meenemen en een aanhanger van 3.500 kg trekken.
De beide auto’s worden in oktober a.s. in Europa in de showrooms verwacht.