banner

Bedwing de paden met de nieuwe Polaris RZR S 1000

Bedwing de paden met de nieuwe Polaris RZR S 1000

Superwendbaar op de paden. Oneindig comfortabel. Voor 2021 introduceert Polaris Off-Road zijn gloednieuwe, 152,4 cm brede RZR Trail S 1000 Premium die is geoptimaliseerd om ongekende prestaties te bieden en je de beste rit ooit over de paden te bezorgen.

Met zijn krachtige 999 cc ProStar-tweecilindermotor met dubbele bovenliggende nokkenas en gewicht van slechts 651 kilogram* combineert de RZR Trail S zijn toonaangevende vermogens-gewichtsverhouding met een ongekende veelzijdigheid op de paden, dankzij een nieuwe, kleinere spoorbreedte van slechts 152,4 cm. Deze nieuwe machine heeft ook een motorremsysteem (EBS) en een high performance True On-Demand All-Wheel Drive-systeem dat in werking treedt als er meer tractievermogen voorwaarts nodig is.

De premiumuitvoering die wordt aangeboden aan klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika is voorzien van led-koplampen en elektrische stuurbekrachtiging (EPS). Het stuur draait in slechts twee omwentelingen van aanslag tot aanslag om wendbaar te blijven op de paden en voor een moeiteloze handling. Hij is tevens uitgerust met premium 2 inch, volledig regelbare Walker Evans-schokdempers met in 16 standen verstelbare clickers.

Gebouwd voor op de paden

Met een breedte van slechts 152,4 cm heeft de RZR Trail S 1000 de kleinste spoorbreedte en de kortste wielbasis van de RZR-serie. Daardoor is hij veel wendbaarder op smalle paden en kunnen rijders onbeperkt genieten van het buitenleven. In combinatie met zijn kleine draaicirkel, razendsnel inschakelende On-Demand All-Wheel Drive en een in zijn klasse toonaangevende bodemvrijheid van 31,8 centimeter geeft de nieuwe RZR elke rijder het vertrouwen om het zwaarste terrein te bedwingen.

Voor zijn formaat heeft de RZR Trail S 1000 een in zijn klasse toonaangevende vermogens-gewichtsverhouding waardoor de rijder snel kan accelereren en de afstand tussen bochten sneller kan overbruggen. De RZR Trail combineert prestaties en doorzettingsvermogen en is uitgerust met een duurzamere koppeling en een aandrijfriem die langer meegaat voor zorgeloos rijden en soepel schakelen. Daarnaast beschikt hij over sterkere, 27 inch GBC Dirt Commander-banden met 8 koordlagen ter bescherming tegen lekrijden.

Volop comfort

Met een veerweg van 31,1 centimeter voor en 33,5 achter en regelbare Walker Evans-schokdempers absorbeert de RZR S 1000 met gemak de schokken op ruw terrein. Voor het comfort van de rijder is er een verstelbare stuurwielpositie, meer beenruimte, een aanpasbare stoelpositie en verbeterde op maat gemaakte stoelen die de houding van de rijder aanpassen. Dankzij de nieuwe opbergruimtes in de cabine kun je meer spullen meenemen en op het digitale instrumentenpaneel kun je de voertuigdiagnose bekijken.

De rolkooi rondom en de stevige full-size deuren behoren tot de standaarduitrusting en bieden rijders meer bescherming buiten de paden door takken buiten de cabine te houden en een betere bescherming te bieden tegen de elementen en tegen vuil.

Modern design

Val op in het terrein met de moderne en strakke belijning van de nieuwe RZR Trail S in het Polaris Blue-kleurenschema, met stoere graphics en rode details waaronder contrasterende rode veren. De 2021 RZR Trail S is uitgerust met de opvallende led-verlichting die bekend is van de Xtreme Performance-modellen, evenals een groot aantal nieuwe designkenmerken, waaronder het ontwerp van de voorkant en de motorkap, nieuwe spatborden, aluminium velgen, zijpanelen aan de achterkant, full-size deuren uit één stuk en een nieuwe rolkooi. De cockpit is opnieuw ontworpen met een vernieuwde styling van de stoelen, een nieuw stuurwiel en een gemoderniseerd C4-instrumentenpaneel.

Beschikbaar in T1a-, T1b- en EU-homologaties, in Polaris Blue-kleurenschema.

*Ledig gewicht 651 kg voor EU-homologatie – ledig gewicht 656 kg voor T1a-/T1b-homologaties.

Sven
ADMINISTRATOR
PROFILE
X